Mai mulți români sunt blocați pe aeroportul din Eindhoven, Olanda, după ce cursa aeriană care trebuia să-i aducă în țară a fost anulată, aparent din cauza vremii. Situația ne-a fost semnalată de unul dintre pasageri, care ne-a scris că în aeroport nu există un birou al companiei aeriene care operează zborul, iar numărul de contact de pe site-ul operatorului nu poate fi apelat. Prin urmare, pasagerii nu au unde să ceară informații legate de eventuale alternative de întoarcere în România.

Iată ce ne-a declarat telefonic Doru Radu, unul dintre pasagerii blocați pe aeroport:

„Variantele ar fi să așteptăm până pe 3 ianuarie când ar fi locuri disponibile sau să găsim un aeroport conex Bruxelles, Koln. Încercăm să găsim variante – ar mai fi să mergem spre Amsterdam, să mergem cu o altă linie aeriană, dar nu sunt decontate biletele în felul acesta, sunt și foarte scumpe. Nu reușim să luăm legătura cu compania aeriană, am primit un mail general, cu informații pe care le găsim și pe site. Problema e lipsa de comunicare. Am vrea să știm când putem să plecăm, ce variante avem”, a declarat pasagerul.

Contactați de Digi24, reprezentanții companiei WizzAir nu au furnizat până la această oră un punct de vedere.

Editare web: Luana Păvălucă



Sursa: digi24.ro

Please follow and like us:
error